Thursday, January 31, 2013

2月5日(火曜日)のアクティビティー



今日は アクティビティーが 四つあります(A ~ D)


A. This is the Evaluation Criteria (ひょうかきじゅん) which the last year students created. 
If you want to add anything, leave comments on this blog.(5分)



Bはポッドキャストのグループでしてください。

B.もういちど プロポーザルをかきましょう。(30分)
  • のEvaluation Criteria・評価基準(ひょうかきじゅん)とクラスメートのコメントをよくよんでください。
  • プロポーザルのかみ(form for the Second Proposal)はコースワークスにあります。(CourseWorks > Files&Resources)
  • あしたまでに(by tomorrow)リーダーは先生にメールでおくってください。


CとDは一人でしてください。

C.ブログポストをよみましょう。(10分)
下のポストから一つえらんで(Choose one)、よんでブログにコメントをかきましょう。
             OR


D. ブログをかきましょう。(15分)
  • みなさんの好きなもの(本、えいが、おんがく、え、アート、コマーシャルなど)は何ですか。
  • どうしてそれが好きですか。
*ブログは日本語でかいてください。漢字(かんじ)もつかってください!(If you cannot express in Japanese, use English.)

☆ これ(アクティビティーD)は 明日・二月六日(水曜日)のしゅくだいです。


1 comment:

  1. Regarding "Evaluation Criteria 3: Presentation:" I think that music may not be necessary or helpful for all kinds of podcasts in this project, so perhaps "music" could be replaced with "good sound design?" That would encompass the appropriate use of music and/or sound effects.

    It would also be helpful if "appropriate length" in "Evaluation Criteria 4: Consideration" was specified. Should the podcasts be no longer than the average YouTube video? Can they be split into multiple shorter videos? I would be interested in hearing everyone else's opinion.

    ReplyDelete